Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



lördag 14 april 2012

Ordlös Lördag

Logga / hö-klicka / spara 



20 kommentarer:

Vores have sa...

Herligt ordløs billede.
Ønsker dig en god week-end.
Hanne Bente / hbt.finus.dk

Linnéa sa...

Till mångas glädje öppnar snart Gröna Lund, nöjesfältet i Stockholm, då kan man åter höra glädjetjuten i väntan på Djurgårds-färjan. Andra kan glädja sig åt en skärgårdskryssning till Finland.

Eva Trillian sa...

Ren, men ibland lite skräckblandad, glädje brukat tivolin inge :-)
Skön bild på temat!

Monica o Jacob sa...

Det var några år sedan man var där, kanske skulle glädja sej själv med ett besök.
Ha en skön helg i snön;-)

Annemor sa...

En hojende glede på et tivoli og i en karusell.
Nydelig.
Hilsen mormor på klagemuren

eli bella sa...

Absolutt glede, blandet med litt skrekk. Ha en gledelig lørdag.

Fröpåsen sa...

Fin bild!

Bitten sa...

Härlig bild!

Marie sa...

Åh vad det pirrar i magen.......och snurrar i huvudet. Glädje på hög nivå absolut!

juanna sa...

Med tanke på glädjetjuten som kommer från "åkarna" måste det innebära glädje att åka med karusellen.

Mona sa...

Numera nöjer jag mig med att titta på, men det är kul att se och höra åkarnas glädje.

BP sa...

En fin, gammal och hederlig karusell som liksom aldrig åldras. De har ju sett likadana ut i minst 30 år eller så. Jag gillar denna "retro-look".

llhertz sa...

Karusellglädje och vilken karusell sedan. Den går inte av för hackor. Kanske dags för ett återbesök på Grönan, det var inte igår inte :)

Pialotta sa...

Åka karusell, äta karamell .. ja si du det är glädje för många, men inte för mig.. blir yr i bollen av det ;)

Pysselfarmor sa...

Vi har båda karuseller...på olika sätt ;-))
däruppe skulle jag dock aldrig utsätta mig för att åka runt...

SigridfraEnget sa...

Fryd och fröjd!

Ezter sa...

Glädje för många, men för mig skulle det bara vara otäckt!

Anonym sa...

Tjohej vad det killar i magen! Härligt glädjerus, där vill jag hänga i luften! :-)

4U2 sa...

Jag är så ynklig så jag vågar inte "åka" sådana längre ;)

Bildgatan sa...

Känner glädjen hos alla andra men hos mig skulle den inte finnas. =) Skulle aldrig aldrig utsätta mig för detta. =)