Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



torsdag 26 april 2012

Fredagstema - Gemenskap


Det våras i Aspuddsparken, relativt nyfödda killingar och lamm. Hela familjen samlad bland kaniner, minigrisar getter och får. Eller pappa bagge finns inte med, han vistas på annan ort, kanske är han lite väl bufflig, men skickar nog en hälsning då och då!


För övrigt finns här också hästar, höns och en stilig tupp! Men mer om detta kommer jag att publicera i ett bildspel. Parken ligger ca 250 m från min port och jag bor i Stockholm!



17 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilka gulliga gemenskaps bilder;-)
Ha en skön helg;-)

llhertz sa...

Söta djur som tyr sig till varandra i trygg gemenskap.

Erik Semlan sa...

Så gulligt! Fina bilder med familjär gemenskap. Kul med alla olika djur i Aspuddsparken. :-)
Tack för din kommentar.
Trevlig helg!

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vad mysigt och att ha det så nära! :O))

Ha en underbar helg i solskenet!

Anni sa...

Det betyder mycket för storstaden barn att det finns parker med djur! Och nog sjutton betyder det en hel del för oss vuxna också...

anemonen sa...

Så fint. Jag gillar getter. Fint med ett lite djur i en park så här. Många är säkert barnen som har glädje av dem.

cat sa...

Vilken mysig park du bor granne med. Söta bilder :)

Lena sa...

Söta bilder!

Pialotta sa...

Djur är underbara i sin gemenskap :) Kaninerna så söta :)

ulla laiho sa...

Man blir alldeles varm i sinnet när man ser dina mysiga bilder på gemenskap.

ormbunke sa...

Fina bilder till temat. Ha de gott i helgen.

Pysselfarmor sa...

Visst är det härligt med djur inpå knutarna...vi har Hågelbyparken här i Tumba som är en 4H-gård. I morgon kommer barnen med familjer och då ska vi dit och titta/klappa....

jag tror att herr pappa getabock saknar sina små eller???
ha en skön helg

Annemor sa...

Godt å ha dyr og felleskap. Vi trenger det.
Nydelige bilder.
God helg.
http://www.starbear.no/mormor/2012/04/27/tema-fredag-gemenskap/

sinneskatten sa...

Det är en speciell sorts gemenskap mellan människor och djur.

Sussie sa...

Så gulligt att se dessa fina små djur i deras gemenskap. Verkligen fina bilder.

http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/04/gemenskap.html

Jah Hollis sa...

Det var rara bilder till veckans tema.

Annelie Esséus sa...

Nämen Guuud så söta!
Man vill gosa till det lite med de där fina ulliga gulliga sakerna.