Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



söndag 22 april 2012

Konstiga Växter

Hmm. vad kan det vara för växt? Det är ju dags att rensa och kratta bort löv och annat från alla rabatter.

Helt otroligt fantastiskt, Mollan har jobbat, förmodligen i höstas, "det gäller ju att gömma det man gillar, speciellt för Idun bästa kompisen". Så här har hon under den värsta taggiga rosen grävt ner en av sina favoritleksaker.



"Äntligen hittade jag den!" Det blir nog så att den åker ner i tvättmaskinen och förlorar hela sin charm!


4 kommentarer:

red sa...

hahahaha... vilket roligt inlägg! och jag känner igen det där. här hittar jag också saker nergrävda i rabatterna... av vovven då. Och sakerna smakar så gott, tycker vovven, när de har legat i jorden och blivit riktigt "äckliga".
red

Gunilla sa...

Hon tänkte väl plantera den så att det växte fler så att det räckte en även till kompisen ;)

Erik Semlan sa...

Hi hi, så bra att du återfann en av Mollys favoritleksaker.
Verkar Molly fortfarande gilla sin leksak? Det var ju ett tag sedan hon grävde ner den.
Har ju hört om detta gömmande och grävande som hundar ibland gör, nu får jag se bildbevis också.

j7uanna sa...

Den som spar HAR!!!
Molly är en smarting.