Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



lördag 21 april 2012

Ordlös Lördag - Ögon

Logga / hö-klicka / spara







15 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilka fina mörka sammetsögon;-)
Ha en skön lördag;-)

juanna sa...

Liten plutt med lite sorgliga ögon!

Annemor sa...

Fløyelsøyne, så vakre.
'Nydelig bilde :-)
Hilsen mormor på klagemuren

Malys krok sa...

Snille, gode øyne! Og en fin hund!
Takk for hilsen!-Margit-

Birgitte sa...

Hvem kan stå for et par hunde-øjne ?

SigridfraEnget sa...

Ååå, vilka fina ögon!

Fru Vallmo sa...

Åh vilken blick! Så söt!

Rimkogeren sa...

Tak for din hilsen og god weekend :-)
Smukke udtryksfulde hundeøjne.

Hanna sa...

Så söt och lite vemodiga ögon. Vovvar är bra fina :0)

Marit Johansson sa...

Det var snälla ögon!!

Pialotta sa...

Ser ut som det är en Golden med sina fina ögon.. min dotter med familj har 2 Golden nu.. så fina hundar :)

eli bella sa...

Såå fin og snill. Ha en flott søndag.

Erik Semlan sa...

Fina ögon, men de ser lite sorgsna ut tycker jag.
Säkert en mycket snäll hund.
Roligt att mina ögon väckte gamla minnen. Fazers ögon finns på flera produkter.

Linnea sa...

Ja, jycken är en Golden. Idun Mollys kompis. Hon ser alltid lika bedjande ut. En liten tiggmoster, mat, godis eller kel!

llh sa...

Ögon som mörka djupa brunnar. Förstår att hon får allt hon tigger om också, eller hur ;)