Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



fredag 1 februari 2013

Ordlös Lördag - Valet är ditt



16 kommentarer:

Linnéa sa...

Tolkade nog lite fel, tänkte valfri bild - men å andra sidan, så finns det två vägar från Drottningholm. Har valde vi färjan från Ekerö till Slagsta!

Kleppanrova.com sa...

Ja, det er et valg og slett ikke dumt!
Ha en flott helg Ingun

Violen sa...

Vilken härlig vinterbild du har valt! Kallt och isigt!
Inte har du tolkat temat fel, det är ju "valfritt"!

Eva Trillian sa...

Som med alla teman så kan manju tolka även detta olika. Mer spännade så kan jag tycka :) Det kan inte bli fel!
Gillar din bild

Anita - Malta sa...

Blev också lite kluven över hur temat skulle tolkas men valfritt är det ju helt klart ;-) Tycker du valt en fin bild på det isiga vattnet !

BP sa...

Ett månlandskap mellan Ekerö och Slagsta. Det ser man då inte varje dag! Så himla häftig bild!

Anonym sa...

Vackert med den packade isen, rasslar nog fint mot skrovet på färjan :0)
Ha en fin lördag!

Monica o Jacob sa...

Tänkte också valfri bild och det är nog inte helt fel:-)
Fin bild på isen men jag hoppas att den snart försvinner;-)
Ha en skön lördag

Annemor sa...

Masse is. Håper den forsvinner snart, flott bilde.
ha en deilig lørdag :)
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/02/02/svanefar-i-ordlos-lordag/

llh sa...

Du valde läcker bild! Vilka märkliga isformationer i fjärden. Kul att se och när valet blir mitt kan jag ju välja bort isen :)

Anita A sa...

Skön bild med de former isen visar i bilderna från färjan! Solljuset ger isen liv, bra val att färja!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Ha, du tog rätt... jag ser då inga valar :) Fint ishav, tänk vad naturen kan göra.

Mona sa...

Rena istiden. Mycket vackert!

Nett sa...

Tycker du tolkade bra, även jag har tolkat valfri bild :) Ha en fin Söndag!

juanna sa...

Kyligt men hoppfullt!!

Anonym sa...

Väldigt fin och isig bild. Gillar den skarpt :)