Välkommen till min blogg

Varmt välkommen till min blogg! Jag har skapat denna för att ha lite roligt, dela foton och annat med andra intresserade. Som nämns i min profil älskar jag hundar, promenader, min lilla familj och torpet. Alla foton som visas på min sida är tagna av mig själv (IB Linnea) om inte annat anges. Min mor hette Elsa Linnea därav namnet på min blogg!
Du får gärna kommentera mina inlägg och kan välja om du vill vara anonym eller uppge en adress till egen blogg eller e-postadress.

OBS: Alla bilder i inläggen kan klickas upp till större storlek.



lördag 13 oktober 2012

Veckans fönstertema - Valfritt


Snyggt foto du publicerat, Prada, kul att få se! 


Mitt fönster kan beskådas vid Södra Stationsbyggnaden i Stockholm. Hörnrummen ser ut så här. Används till chefsrum. Många fönster blev det på denna bild så jag kanske kan ha några till godo!!!

Lycka till med utställningen!!!!!!!!!!!!!!

11 kommentarer:

juanna sa...

Där bakom speglarna kan det hända ett o annat utan att grannarna ser. Jag skulle kunna tänka mig o sitta där några timmar o betrakta människorna!

Della sa...

Precis som juanna säger - perfekt ställe att sitta och betrakta folk ifrån.

Leena sa...

Fina speglingar, fönstren i dem är nästan finare än de riktiga ... Fin arbetsplats till cheferna, hoppas de trivs ;)
Ha en skön helg!

Violen sa...

Absolut att du borde ha några fönster till godo i och med den här bilden. Vilka fina speglingar! Riktigt snyggt!

Rajson sa...

Klart cheferna måste ha det bäst?!
Snyggt och stilfullt!

Stare Ström sa...

Jag delar de andras uppfattning. Kan också tänka mig att sitta där och spana in folk. Och fönster fick du med i bilden i överflöd!

Cecilia Artista sa...

Snyggt!!

Anna tassar in.. sa...

SÅ modernt så coolt..mmm chefsrum med extraordinär utsikt..

Pysselfarmor sa...

hmm..har inte skådat byggnaden så noga just hur fönstren ser ut, trots att jag nästan går där varje dag...det beror på vilken sida du är, men jag antar att det är utgång Swedenborgsgatan...
trodde att detta med att cheferna "ska ha favör" när det gäller rum var borta....
själv skulle jag nog inte vilja sitta där med tanke på att jag är höjdrädd.... ;-)

larans sa...

Läcker bild. Och med alla de fönsterna och speglingarna kan den säkert användas vid fler tillfällen! :-)

Susanne sa...

Jo, det är alldeles säkert fint att sitta där och titta ut - om man nu inte jobbar och alltså inte har tid att njuta av utsikten. För visst jobbar cheferna?

Och jo, utställningen gick bra. T.o.m. Larans (kommentatorn här ovanför mig) var där och tittade. :)